Ammattiosastomme/yhteystiedot

Sari KrumVarajäsen
Tua PasanenVarajäsen

Jäsenmäärä nyt:185

Jäsenistö koostuu Sipoon Kunnalla työskentelevistä sairaanhoitajista, lastenhoitajista , lähihoitajista, hammashoitajista,suuhygienisteistä , terveydenhoitajista , fysioterapeuteista ,ja päivähoitajista.

Yksityiseltä puolelta jäseniä on mm. seuraavissa työpaikoissa : Aivoliitto, Attendo/Joenranta, Betesda-säätiö , Box Barnträdgård rf , Centaurion Oy,Garnatiföreningen för Nickby barnträdgård,  Helsingin Kaupunki , HUS H:gin ja Uudenmaan SH-piirin kuntayhtymä, Keravan Kaupunki, Kårkulla KF, Musiikkipäiväkoti ja -kerho Poco, Palvelukoti Rauha, Pihapiirin Lapset Ry, Porvoon kaupunki,  Servicestiftelsen i Sibbo, Steinerpedagogikens vänner i Borgå, Vantaan kaupunki.

AMMATTIOSASTON TARKOITUS JA TEHTÄVÄ:

- toimii jäsentensä  palkka-, työ- ja virkasuhdeasioiden parantamiseksi

- toimii jäsentensä työolojen parantamiseksi ja jäsenten vaikutusmahdollisuuksien ylläpitämiseksi ja parantamiseksi työympäristöä koskevissa asioissa.

- neuvottelee ja tekee esityksiä ja sopimuksia palvelusuhteen ehdoista

- kehittää jäsentensä ammattitietoa ja - taitoa ja edistää yleistä terveydenhuoltoa ja sosiaalihuoltotyötä sekä seuraa työnantajan antamaa ammatillista täydennyskoulutusta

- järjestää kokouksia, kursseja ja luentotilaisuuksia sekä virkistystoimintaa

Yksityisten työnantajien palveluksessa olevat jäsenet huolehtivat itse edunvalvonnastaan.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tehys fackavdelning i Sibbo rf Tehyn Sipoon ammattiosasto ry

Ljusbackavägen 28, 04130 Sibbo